bildbomb right? ...

Skippa skolan idag, har sjukt ont i magen :/ Och nu menar jag på allvar :o första dagen man är borta iår :)
Men som sagt jag lovade ju er igår att ni skulle få bilder från dagen, mamma och mirjam ska till sjukhuset vet inte riktigt om jag vill följa med ^^ kanske sitter vid datorn och diskar istället >.< orkar inte fixa mig, kan nästan inte röra mig så mycket, slog till den igår vid handfatet (a) duktig chey ... Jag saknar farmor :( har bara hon kvaaaaaar i pappas sida ..  olo, bryr mig  verkligen vad som händer däär, pappa är för blind när de gäller kärlek :( Så han glömmer bort sin första dotter (y) mår verkligen inte bra, orKAR inte prata om de får mig bara gråta i hjärtat! Men ibland kan det kännas som att jag inte har en pappa, några syskon ingen låtsas mamma ^^ inggeting utom farmor & farfar deras barn alltså mina fastrar :) Men så äre när sin pappa är blind av kärlek :'(

Om du läser detta, så att du vet kommer jag inte vilja ha kontakt med dig tills du säger till mig varför du är så här, varför du inte lyssnar på vad jag säger & varför du beter dig så som du gör? Så att jag inte känner mig bekvämt när man pratar med dig :'( Pappa jag älskar ändå dig och jag har bara en pappa! Jag älskar ingen annan kille mer än dig satt du vet det (a)

Men nu kommer bilderna på oufiten och bilderna från igår :)


tröja - lånad av mirjam
Linne - hm
Mjukisbyxor - intersport
arband - gjort själv
örhängen - Gina tricot


ser ni mina flätor ^^ kanske inte bra bild, men njuuuuut :)



Mina naglar just nu, stoooooooooolt (a) gjort själv :)


hahhahahahha såhäääär ser de ut på mitt skolbord i klassen ^^ fröken ser, men dock säger hon inget (a) vi kanske får tugga på tuggummi på lekion :P

fuuuuuuuuuuuul :o bjuder (y)


min hemliga privat som jag skriver privat saker i :) bara liv och emilia som får läsa, eftersom att de vet allt om mig allt som händer .. <3


älskaaaaaaaaaaaar (a)


vad gör hon? hon är galen och går på gatan :@


fråga inte vad jag gööööör?

glaaaaad chey !




så nu får ni vara nöjd? blev inte så många bilder, menmen whatever, mamma och mirjam har redan åkt :/ så nu äre bara jag som är hemma ^^ men snart kommer ändå min morbror hem från sitt prao :)
han är sååå snygg :P  men hejdååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0