1 - Kärlek

Att ta tillbaka gammal kärlek är som att läsa om en bok man redan läst, man vet redan slutet ..

-

Kärlek är som en dröm, ibland kan de vara värdens bästa och ibland värdens sämsta!
det handlar om tur & otur .. Folk kan hitta sin rätta ganska snabbt . Men sedan egentligen inte
är den rätta? Det handlar absolut inte om snabb och seg .. Men tänk nogrant ..
Börja om på nytt efter de första. Backa aldrig tillbaka genom tårar, inget är bättre
än att bevisa, bevisa kärleken för någon är otroligt viktigt .. Alla kan säga
Jag Älskar Dig .. Hundar katter & apor kan säga det på sitt eget sätt, men det
handlar om att visa, visa kärleken för dig är viktigt, alla kan ju säga jag älskar dig!
Vem som helst kan komma fram till dig & säga I love you babe för att smickra dig!
Men liksom så är du inte den han vill ha utan bara leka med, du förtjänar mycke
mer än att bli behandlad som en leksak som kan kasta hit & dit! Tro mig
om du har bra självförtroende så skulle inte kärleken vara så här som idag för mig ..


Men skyll inte på att det är ditt fel ( alla har otur i kärlek någongång )
SÅ tänk inte omoget och ska göra självmord eller något sånt!
för att livet är mycket värdare än kärlek x)


Slockna inte kärleken med eld när du redan spelar mot eld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0