vad ska rubriken heta?!?!?!?

Hejsan bloggen ♥

Har lite ont i huvet, och stannade hemma idag med, igår solade jag och har fått lite rand (a) fett cooooolt (a) satt och kolla på fyra bröllop som jag ska göra idag också, fett kul ju. Sen kollade jag på åtta hos sjärnorna, sen somnade jag när big brother hade börjat, idag har jag fortsatt och skriva klart min låååt gjort frukost och kollat på thai serie, är inte så glad idag men ändå. Sen ska jag sitta i balkongen och chilla lite (k) sen måste jag diska också, vet ni att jag hatar att diska -.- men ändå så måste jag göra deeet!!! Ska skaffa en ny header snart eller be någon fixa en frääcsh ny blank header, imorgon äre fredag och då har vi bara idrott & musik ( mina favorit ämnen ) På helgen så ska jag ut o grilla ocksen så vill jag åka till gullmarsplan till min patrik så får se om de händer något av de, hörrni frågestunden har inte avslutas ennu, har ju del 2 kvar så passa på att kommentera :D

kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0