tog en liten promenad för mamis skull ;)

Föör snäll är jag ju inte så sluta klaga nu hehe :$ men aa, mamma bad mig köpa läsk och först orkade jag inte men tänkte att jag kunde passa på att ta en promenad när de är så himla skönt väder, dock tog man hem sig lite foton och aa de vill ni väll? :o tog massa ego bilder nyss, asso hur söööt är man inte? Jag skoja bara nej jag är inte fin/söt, kanske bara en gnugga .. Heheh men aa måste kolla efter en bikini, orkar inte åka till pappa och hämta min så min snälla mami ska köpa en ny till mig, ska ju bada med klassen på onsdag i gustavberg.

AWESOME ! ♥






Kommentarer
Postat av: MATILDA <33333333

sv: jo jag vet, men du skriver inget om de jag säger t dig för jag orkar inte med de,

2011-04-04 @ 19:59:08
URL: http://bbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0