till michas läsare, omg -.-

asso hallå ni människor som har så jävla mycke tid att sitta och kommentra mikaelas blogg? de är hennes liv hennes tid hennes blogg? varför ska ni respek lösa och sitta och kommentera hennes blogg? ni som kommenterar är ni kloka? micah är stark och fin, jag är fan 12 år och jag vet mycke mycke bättre än er, tror ni att micah inte har några känslor som måste klara av att läsa allt? Varför ska ni ens bry er, ni klagar FAN inte ens när folk går runt i string bikinipå stranden, asso läs inte hennes blogg om de är så jävla svårt att hålla allt inom i säg, ja hon blev våltagen, hennes liv hon får se ut hur fan hon vill i sin blogg, och om kelly ser de här vetjaginte, men hon klarar säg bäst med sin vackra dotter kan ni hjärtlösa människor hitta era egna tid och tillbringa de senaste strunderna ni lever, vafan? sluta läs hennes blogg om de så jätte gärna att powsa lite på bilderna, varför bryr ni er? om kelly verkligen älskar sin mamma skulle hon förstå? asso ni är värdens sämsta läsare jag svär, ni sitter säkert och kollar på porr där hemma ni som kommenterar negativt, fuck that, sluta kommentera och läs? RESPEKTLÖSAMÄNNISKOR.NU hitta vart du vill, billig och gratis HHAHAHAHHAHAHHA! XD TILL ER MICHAS LÄSARE, NOLIFEER -.-.- vet ni hur stark micah är som orkar med era kommentarer? -.-

Kommentarer
Postat av: Custuz

Äntligen! Har jag hittat någon som håller med mig! Såg din kommentar hos Micah och jag håller med! Jag håller så med.



De som kommenterar negativt mot micah slösar ju bara tid, medan de som skriver en stöttande och/eller posetiv kommentar kan ju få någon (micah) att må bättre! Och det tycker inte jag är slöseri med tid. Men alla kan vell sluta vara så negativa.



Till alla som skriver ex. "Vart är soc" säger jag:



Sluta läs eller anmäl micah, kontakta soc osv. Men vet ni vad? Det tror jag ingen av er kommer göra? Så sluta läs eller ta tag i det! Sitt inte och klanka ner på micah för att det är det roligaste ni har att göra med era liv.

2011-04-29 @ 19:12:46
URL: http://www.custuzs.blogspot.com
Postat av: julia

såg din kommentar på michas blogg, seriöst skit bra skriver! due faan mke smartare än alla andra idioterna! o håller me dig ålder e bara en siffra, smart cheyy <33

2011-04-29 @ 20:06:07
URL: http://toogoodofroyoou.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alla 12-17 åringar tror att dom är smartast och bäst i världen... Suck Tur att man växer upp till slut!

2011-04-30 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0