text & drama

alla har en chans om man försöker, vad äre för mening om du inte ens orka försöka? om du redan vet att de kommer att gå fel, så försök inte. Men tro inte att någon bara kan flyga dig en chans. Kämpa för de du vill ha för här får man inget gratis, inget som inte är ditt kommer du inte få, för du måste lära dig att försöka o kämpa, inte strunta o lata dig. Du är stor nog för att höra mig tjata på dig. Men vadå? bara för att jag är yngre än dig så betyder de inte att jag vet minde än dig? acceptera eller dra!
Jag är som jag är och jag har stort tröttnat på dig, jo jag är samma, men bara att alla har sina dåliga dagar tillomed du har de? *men* jag vet att folk har dåligt ibland .. Men du behöver inte lägga ner allt på mig? du har fler, sök till pub där du kan prata bort dina problem, inget som jag vill eller måste veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0