svaret är nej

Okej. Nu är jag riktigt förbannad på dig. Jag vet att du är 12 år, men snälla du. Micah är MAMMA, hon är en jävligt ung mamma, men hon borde ha klivit in i vuxenlivet nu. Hon kan inte ta hand om Kelly när hon knappast kan ta hand om sig själv.

Tycker du att de är Okej att en mamma visar sin kropp på en mammablogg?
Tycker du att de är normalt att göra så om man har blivit våldtagen?
Micahs blogg är tänkt att vara en mammablogg, men vad fan skriver hon om?! Våldtäck, Barnporr, Hur ofta hon byter killar...
Jag har all rätt att skriva en kommentar där!

Tycker du verkligen att hon ska få bete sig så som hon gör?!

"ÅH DE ÄR SÅ SYND OM MIG, ALLA MOBBAR MIG. ALLA KOMMENTERAR MITT UTSEENDE, ALLA SKRIVER ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET BARA FÖR ATT JAG ÄR 15 ÅR OCH MAMMA. DE TROR VÄL INTE ATT JAG HAR NÅGOT LIV."

De som jag har kommenterat är fan inte mobbning. De är en varning. Jag tror inte att hon är dum i huvudet och jag vet att hon har ett liv, Men komigen. Hon är 15 år och mamma och beter sig som om hon var 10. Sen så undrar jag seriöst hur gammal du är, 12 eller?

Jag har aldrig skrivit något om hennes utseende, för jag tycker inte att de är någonting att man ska kommentera på?!, men jag har blivit less på hennes sätt att provicera läsarna. Jag har blivit less på hennes sätt att behandla bloggläsarna och hur hon utnyttjar hennes bloggläsare.

Jag har läst hennes blogg sedan hon var i vid slutet utav graviditeten och jag tyckte väldigt mycket om den då. Men hon har förändras och blivit så jävla jobbig så de existerar inte, Hennes sätt att vara nu är bara irriterande.

Frågan är, Skulle du ha gjort de?!

jag skulle inte ha gjort så, men jag är inte mikaela kan du förstå, och om jag är 12? Men skrev jag just till dig? nej för jag skrev tilla alla som kränker henne, skrev jag just till dig sara? nej för jag nämnde inte ens ditt namn, okej sluta kommentera min blogg nu, de är inte rätt, jag har inte kallat dig fitta, sluta hitta på, och jag heter inte  tess? ursäkta men försvinn, jag tycker de jag tycker HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)

2011-04-30 @ 10:56:37
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Custuz/Erica

Du verkar så smart! Har svårt att tro att du bara är 12 år! Men åldern är bara en siffra och du har antagligen rätt, du tog inte mina ord - vi råkar bara var två stycken förståndiga människor!



Men det var skitskumt att läsa din kommentar för jag skulle kunna skrivit precis likadant själv, varje bokstav.



Stå på dig, vår generation är kanske unga, men fan smarta också!

2011-04-30 @ 13:51:54
URL: http://www.custuzs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0