sömnbrist?

Kom nyss hem, va på födelsedag sen va jag hemma hos anisa, som bor mittimot mig .. Värdens sämsta dag jag svääär drama hit o dit & omg kom 1 timme försen till skolan (a) hur lyckas jag, men efterskolan så åkte jag hem, fixa mig hemma hos anisa med henne. vi hade bara en halvtimme (k) sen gick vi ner en trappa där födelsedagsbarnet bodde. Diana grattis sötnos 13 nu btw. sen på festen vaa FÖRSTÖRD! jag lacka ur. fick damp på alla killar som playa o så. satt gick upp till mig alla killar kom o trösta mig osådär, sen de blev tjaffs mellan mig o en kille. sen jag gick ut i gen palla inte me de dära människorna som är där för mat ( kebab ) vi åt kebab där. va inte på humör så ville inte ha tårta, sen skulle slagga hos anisa men de blev inget, istället satt vi o åt pipas drack cola o snacka ovs. btw me henne bror xd aja är skit trött ska sätta på film o sova. Imorgon blire tjejkväll med anisa diana faysa ovsovs. Om 2 veckor ska jag ha tjejmiddag, o nästa helg ska jag anisa o henne bror till husbybadet o chilla

ajdee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0