sista inlägget för ikväll!

Senaste stunderna har jag umgås med mamma, webbat med emilia och checkat tv. Plugga dock ingeting men de behövdes ju ändå inte ^^ är fortfarande lika glad för mitt JC kort. Tänkte berätta lite liksom ...

Imorgon har jag utvecklingsamtal ska hem duscha sen ska jag hem till Anisa vi ska umgås och aa snacka, ut och köpa grejer. På Torsdag ska emilia hem till mig, vi ska göra påskpyssel som måla ägg påskkort och påskgodis och sånt ^^ de ska bli kul, på fredag ska jag sova hos anisa, men ska vara där tills natten istället. ¨

Datorn har ochså ett liv en hjärna och en mun.
För den kan ju prata, tänka stanna dö slockna vila äta sova eller gå på toa :)

hahhahaahhaha nej jag skoja bara, ehm godnatt älskade bloggläsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0