shiet its deppig -.-

Jag är inte på humör idag, inget har hänt och jag känner att jag har förlorat någon ärligt. De känns som om någon har dött eller försvunnet för evigt? De känns som att morfar är borta, har inte träffat honom på 2 år och allt känns fel. Att jag inte ens har hans nummer och få höra honoms röst? Eller äre bara jag som inbildar mig min egen hemska dröm, för när jag var liten så kände jag på mig på vad som skulle hända efteråt. Hoppas att jag har fel den här gången, om du inte finns vet jag inte vad jag skulle göra. Allt skulle bli kaos me båda familj vänner dagarna skolan, kärleken skulle inte finnas kvar i mig. Jag önskar att jag kunde åka till thailand och krama dig en sista gång! ;'(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0