ohja!

Nu har jag gjort 4 av 5, ducshat, torkat håret, sminka och tagit foton, nu äre bara att blogga hihi E___E känner mig skit ren och fräcsh. Har tagit 40 ego bilder hehe :$ med iphone så de går ju snabbt. Ska snart gå ta en promenad köpa pizza och sen chilla lite tills hemmabion börjar, typ halv 7 ... Mamma gav mig 90 sp. Ska bada på Onsdag med klassen i gustavberg. Och vafan vi börjar 07:45 helt sjuuukt -.- men nu ska jag ladda ner bilder som jag tycker är bra, sen gör roliga inlägg som text frågestund dagens fråga ovsovs..



efter att jag blev länkat i Sarahs blogg ( shms ) så fick jag över 70 besökere :o
arnnas har jag bara 30-40 men nu så äre cooooolt...


jaaa jag är smal tack, men nico jag har ändå inte anelusia (stav)











Kommentarer
Postat av: Sophie

Tredje bilden nerifrån:



MODELL!!



Skiiiiiiiiiiiit snygg asså! :D <3

2011-04-02 @ 15:36:31
URL: http://sophieocarinas.blogg.se/
Postat av: tintin

30-40 tjena hej?

2011-04-04 @ 11:20:12
URL: http://bbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0