nu ska jag fixa mig!

Nu ska jag fixa mig, ska ut med Anisa idag, vi ska ta en fika och kanske åka till kista! Och imorgon ska jag slagga hos Mirjam :) De va längesen, men ska dra till skolan direkt på Måndag från henne satt ja. Ska koka nudlar och ha på mig något speciellt idag, vetinte varför men kände mig för de? kanske skinnjacka :o Sen ska jag nog lägga mascara, och lite tv skadar ju inte :) Idag kommer idol så ska vara en nööörd, kommer nt va ute så mycke heller för att jag har vart de de senaste dagarna !

Men fick en fråga som jag inte orkade godkänna på de stog

-
varför åker du inte till din pappa längre? är du fortfarande sur? han kanske undrade för att han ville vara säker? Kram!

Svar - Ja jag är fortfarande arg/sur, han måste kunna lära sig sin egen läxa .. Man kan fan inte gå tro att skulle tjuva hans USB? :o de är inte normalt, tänk om hans fru har tagit den eller något? Vadåå så allt är mitt fel? och ja jag skrek på honom så nu borde han förstå att jag blev ledsen .. Och jag har aldrig skrikit på honom förut, men jag börja tröttna på att jag ska vara den första han frågar, om jag tänker tillbaka har jag varit FÖR snäll mot honom, jag har inte kunnat visa mina andra känslor framför honom . Jag behöver få vara ifred!

Mamma jag älskar dig från himmel till jord ♥


Kwanla Kreangkrathok ♥ Luana Paixáo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0