kista med mamma!

Ska ut till kista med mamma, köpa massor med grejer som jag nu MÅSTE köpa. Skit kul, kom hem vid 3 på morgonen igår, men sov till 12 så de räckte :) i nästa inlägg så får ni se vad jag ska köpa, är skit taggad, idag har jag på mig mina nya köpta strumbyxor som är små hål på fast ändå inte, visar er sen när iphonen har kommit hem från dagiset (^.^) har skaffat en privatblogg som ingen ingen får läsa, juste i nästa inlägg ska ni också få veta vad jag ska göra i sommar, skit kul men läskigt -.- imorgon efterskolan tar man en fika med emilia och hänga lite, efterskolan ska jag nörda plugghäst och bänka tv, yeaah skolan imorgon -.-'

sommmmmmmmmmarlov nuuuuuuuu ;'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0