jag tänker inte skriva dehär

i bloggen, men vill att du ska veta att jag mena de inte, de känns hel fel att kalla dig falsk. Du va mitt allt säger jag bara, sen bara försvann du? :O

Aja nu sitter jag och tråkar emilia lärde mig en ny sak, saken va att glömma bort allt och försöka glömma och bry mig om vad andra personer tänker eller tycker, hon säger att jag bryr mig för mycke vad andra tycker, och att jag ska känna efter själv hur jag känner? Hur jag själv mår och inte undra mest hur de andra mår, att jag ska ta hand om mig själv och inte skada mig själv, att jag ska bli samma person som jag va förut, glad skumm skrattfull snäll rolig sööt, men jag e samma? jag e som förut bara att jag gömmer allt bakom mig, innuti mig själv. Just nu när allt händer samtidigt, bråkar med pappa bråka med henne o henne, liksom åh .. De e svårt att föklara sina känslor ibland, men när jag är riktigt jävla glad så kommer jag nog att visa tillbaka mina känslor igen, jag är besviken på pappa ;O visste inte att han tänkte så om sin dotter :/ tror att jag tvekade på att kalla dig pappa igen. Alla känns som en klump de ända jag kan göra nu är att gråta, för de känns mycke bättre då ,'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0