jag saknar allt mellan oss :(

allt som jag gjorde som du gjorde, allt som hände allt som gick, allt vi gjorde allt vi sa. Allt vi tänkte och sa till sommaren så såsåså. Alllt kommer nog inte bli som förr igen, jo jag har svikit dig jag är en falsk jävel.  FÖRLÅT du behöver inte acceptera, förlåt räcker inte för dig, inget skulle kunna bli som förr. Jag trodde att du va så, att jag va me i gänget, men fuck att jag blir beskviken att allt jag trodde va en rent ut sagt en dröm.
Jag trodde att vägen skulle ta oss till kärlek glädje vänskap för alltid. Men nej de va ju bara en dröm.

Matilda allt jag ville skulle finnas framför mig, är nu bakom mig bakom min själ & hjärta ;'(
du va ju fan mitt allt? min andra, mitt hela. Min babe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0