ingen utvecklingsamtal :/

Nehe blev ingen utvecklingsamtal idag, orkar faktist inte berätta varför? :S ehm, skolan var helt okej idag .. Slutade ett men satt och väntade på mamma i en timme -.- aja, är skit sur/ledsen. Men nu är allt bra igen, ska till grannen klockan 5, så vi ska umgås o ut träna lite! Har ingen läxa nu, yeey påsklov på fredag ^^ De är bara att bita ihopp dom 2 sista dagarna. På fredag ska vi spela in låten '' från och med du '' jag sjunger me emilia ochsen på idrotten så har jag simprov -.- jag vet att jag kommer klara de, har gjort de förut och ja varför inte nu? HAHHAHAHHA XD ehm, axel vill snacka me mig i lur hela tiden .. Börjar tröttna :p Imorgon ska bästis hem till mig.
Ni kommer få dagens oufit inlägget efter :)

Kisses & Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0