gustavsbergsbadet here i come ..

Hmm, kommer nyss hem .. Träffa mammas kille i ringen centrum köpte ett par bikini, skiiiit nöööjd de är hur söta som helst, sen har de typ en rosett i mitten av överdelen. Skola va skit soooft, på rasten spelade jag fotboll med emilia o naima, sen kom filip o lalalalalala .. Är fortfarande suur på pappa :/ tänker vänta tills han fattar att de han sa gjorde mig ledsen, och då kommer han att lära sig en läxa. Från och med nu tänker jag inte bry mig om de som inte bry sig om mig. Och ni som kommenterar eller skriver på facebook så säger jag bara PRIVAT den ända som får veta är emilia och mamma. Liksom inga meeeer -.- kommer tyvär inte fixa dagens oufit idag för att har redan bytt om till hemma kläder. Och orkar inte ta foton idag för ATT jag är inte sugen HAHAHHAHHA XD
Men vafan börjar 07:45 imorgon så åker vi direkt ska ta med pasta till lunch, aja hoppas ni typ blev nöjda med detta inlägget, och bloggar föfan mer senare ...
KysseN & KrameN



Kommentarer
Postat av: Johanna

kan du visa bild på bikinin? är nyfiken bara!:)



Kram!

2011-04-05 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0