Glad påsk!

Sitter hemma me godis läsk och film framför mig, totalt lycklig :) Fixade påskmat till familjen, de blev hur gott som helst. Och det blev ägg prinskorv ris sallad ovs. Sen åkte jag mamma o pappa till kista för att shoppa lite, köpte inga kläder :/ hittade inget som jag ville ha, utan köpte bara godis facemask smycken och hårband. Sen åt vi på Sawadee, jag åt nudelsoppa men orkade inte äta upp allt så tog me hem, senare idag ska jag gosa me mobilen godis läsk iphone och film :D en ganska bra påååsk -.- förra året va jag en påskkärring O.o men hehe iår är jag kanske för stor för de? e__e Dunkar musik på högsta nivå, och tyvär så kunde jag inte åka till Mirjam idag. Säger dock inte varför! På tisdag ska jag ta en fika me emilia, de ska bli mysigt :D Mamma köpte ett påskägg till mig, bara monster gooooodis & hello kitty, (y) ska svara på lite frågor som några ubergulliga har stält ^^

C'yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0