Den stora kärleken blev till hat


Visste du att jag har glömt dig, med allt stöd jag har fått så har jag
kämpat, kämpat för att klara av skolan humöret kärleken o allt,
du finns inte kvar för sånna som dig ska fan inte finnas kvar i någon
hjärta, player är de jag kan kalla dig för, vet du att när jag hör ditt
äckliga namn vill jag bara spy, spy på dig så du ska inse vad du har
gjort, att du har krossat någons hjärta, men en sån player som du
ska fan inte få röra mig, och om jag fick en önsking skulle
jag önskat att du aldrig skulle kommit in i mitt hjärta.
Jag tänker inte svara när du pratar med mig heller för en sån som du
är inte äkta, men värden kommer straffa en sån person som dig, jag
bryr mig inte om du playar nästa, för ett sånt straff kommer du tillsist
att förstå, och om du håller på med mina vänner så fan förvänta inte
dig att jag ska göra så att de kan spela med dig med, spela på ditt äckliga
face istället gubben min .. Och mina vänner är för smarta att tillbringa sin kärlek
med en player som dig! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0