de är inte bara jag som är klok :)

Custuz/Erica om svaret är nej:
Du verkar så smart! Har svårt att tro att du bara är 12 år! Men åldern är bara en siffra och du har antagligen rätt, du tog inte mina ord - vi råkar bara var två stycken förståndiga människor!

Men det var skitskumt att läsa din kommentar för jag skulle kunna skrivit precis likadant själv, varje bokstav.

Stå på dig, vår generation är kanske unga, men fan smarta också!


Tack så mycke erica :) Jo jag är 12 år haha ^^ och ja, ännu en gång till så är åldern bara en siffra liksom >.< ja du båda vi är lika smart nog för att förstå Mikaela :D

Kram! :D

 Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)


Tack, kollade in din, den va super den med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0