bio bio bio ...

Kom precis hem efter bio, såg en film jag inte ens vet vad den heter ... Den handlade om sex -.- emmas fel ... Nejmen jag såg med emma, vi hade de skoj är liksom inte på humör men emilia håller på att pigga upp mig, vi webbar ju hehe du är mitt allt ♥ Filmen hette typ '' not strings '' men aja, nu ska jag vara lite social istället kommer lite vettiga bilder.. Imorgon äre skola kanske ska hem direkt efterskolan, jag börjar bli trött på att vara ute, vill umgås med familjen ochså ;( ganska trött på LIVET -.- jag sitter och tänker om värden ska gå under 2012, jag vill hinna göra massa saker innan isåfall.

Kanske sista inlägget ska äta pasta alfredo idag, så SJUKT gott vettja!


Kommentarer
Postat av: Saga♥

fin blogg!:)<3

2011-04-04 @ 08:44:46
URL: http://ssaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0