älskar dig bästavän!




utan dig är jag inte hel, känns så sjukt utan dig när vi bråkar
tjaffsar och jag vetfan inte vad, du är liksom min halva, som en
kusin syster barn mamma som allt, du är allt o allt man kan vara,
vi kan fan prata ut varenda ord, du vet nästan allt om mig, du är
den första jag berättar allt för, litar bara på dig, du är så underbar
syster, vi livet ut och aldrig så ska vi släppa varan, både ilska o glädje
ska vi gå igenom, allt som jag gör som du gör, gör vi tillsammans,
babe vet att du läser detta, du betyder ngt litet men stort, för utan dig
är jag inte LUANA är jag inte hel . . Sötnos du betyder något du inte trodde
du gör, du kan inte tänka dig hur mycke jag älskar dig. ♥
btw, bilden är till dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0