-

Jag gillar inte att sitta och fundera om du gillar mig, för jag vet att de finns någon som är bättre än mig, jag orkar inte kämpa mig för att nå din hand för att ändå så vet jag att du är för långt borta, men att höra din röst eller ditt namn gör mig varm och röd, de flesta undrar alltid varför jag blir röd hela tiden (a) Att sitta och skriva ut sig är så himla skönt, för att veta att du ändå inte läser dehär, att berätta om dig till någon känns underbart, för att jag litar på henne. Men att säga de rakt till dig känns fel, att du nu är min killkompis räcker för mig .. Jag kan tyyyvär inte tvinga dig någonstans, du är otroligt snäll :$ och din söthet döödar -.-

Men ändå så vet jag att du finns bredvid mig, att du är en av de som jag kan lita på, och den hära gången tänker jag inte lura mig själv. Du är inte min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0