@ Luana stolt brasse @

adda, behöver mycke vänner -.- ska slå mitt förra rekord, jag är ett problem barn :(

driver län -.- skoja, men har presic ätit mig mätttttiiiissss >.< ska ringa Bawer sötnos sen, ska jag gå ner och handla till imorn, jag ska fixa bål :oooooooooooo (a) hahahahahhaha sajk (y) men whatever, jag ska hjälpa till med maten, sen ska jag typ ut o möta mina älsklingar, fyller år om 11 dagar ;* <3 Imorgon fyller Bawer år, förfan har inte köpt något än ;'( Men skit i, kan köpa på vägen dit, för att han sa ändå bara att han ville ha mej (K) hahhahahahaahhaaaahahhahahahahha in your face :* Jag är glaaaaaaaaaaaaaaaad :D jag vet inte varför men jag kanske ska sova hos min baby för första gången ( GILLA ) (y) aja nu ska jag sluta babbababbabalallalala hahahhaahahhaahahahaha nästa inlägg blir spännande :o <3

 


Jag just nu, tröjan Gina 75 , örgängen 25, ( 49 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0